Доставка та оплата
Способи доставки
1. Доставка у відділення «Нова Пошта» по всій Україні
- Вартість доставки товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, дім, вагою до 10,00 кг, в середньому складає 80,00 грн, але може змінюватися згідно з тарифами перевізника.
- Термін зберігання посилки у відділенні «Нова Пошта» — 5 робочих днів.
- Передбачена можливість попередньої примірки та часткової оплати товарів із замовлення у відділенні «Нова Пошта». Якщо товар із замовлення не підійшов клієнту, можливе оформлення його повернення.
2. Кур'єрська адресна доставка
- Вартість кур'єрської доставки товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, дім, вагою до 10,00 кг, в середньому складає 90,00 грн, але може змінюватися згідно з тарифами перевізника.
- Для отримання відправлення достатньо мати при собі оригінал паспорта громадянина України/закордонного паспорта.
- За 30-60 хвилин до доставки кур'єр зателефонує Вам.
Терміни доставки
Терміни доставки в середньому складають 2-5 днів. Товари відправляються протягом 2-3 днів після замовлення. Якщо цей термін зміниться — менеджер надасть цю інформацію телефоном.
Отримання замовлення
- Для отримання замовлення клієнту необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані отримувача повинні відповідати даним, зазначеним під час оформлення замовлення.
- При отриманні замовлення необхідно обов'язково перевірити його цілісність, комплектність і зовнішній вигляд (відповідність замовленню, наявність дефектів).
- У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектності замовлення, невідповідності товару замовленню необхідно відмовитися від його отримання, заповнивши заяву, вкладену в посилку, та зазначивши дефект (недолік).
- Якщо під час отримання клієнт не перевірив замовлення у відділенні, а вирішив згодом повернути товар, посилаючись на його пошкодження, зовнішній дефект (пляма, відсутність ґудзика тощо), невідповідність замовлення чи неповну комплектність, «CHELIE» може відмовити у прийнятті повернення через неможливість встановити причину та момент виникнення пошкодження (некомплекту).
- Якщо у клієнта виникнуть питання, можна звернутися до служби підтримки за детальною консультацією та допомогою.
Способи оплати замовлення
1. Онлайн-оплата карткою
- Оплата приймається за допомогою сервісу Way for Pay.
2. Банківський переказ на рахунок
- Комісія за переказ згідно з тарифами вашого банку.
- Окремо оплачується вартість доставки під час отримання замовлення згідно з тарифами перевізника — Нова Пошта.
3. Оплата при доставці
- Оплата виконується у відділенні Нової Пошти або кур'єру під час адресної доставки.
- Оплата при доставці здійснюється за допомогою послуги «Зворотна доставка — грошовий переказ» Нової Пошти.
- Згідно з тарифами перевізника, вартість послуги «Зворотна доставка — грошовий переказ» складає 2% від вартості замовлення.
- Оформити замовлення з оплатою при доставці можливо тільки через месенджер. Оберіть товар на сайті та напишіть нам у зручний для Вас месенджер.