Потрібна допомога?
+380732900090

Доставка та оплата

Способи доставки

1. Доставка у відділення «Нова Пошта» по всій Україні

  • Вартість доставки товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, дім, вагою до 10,00 кг, в середньому складає 80,00 грн, але може змінюватися згідно з тарифами перевізника.
  • Термін зберігання посилки у відділенні «Нова Пошта» — 5 робочих днів.
  • Передбачена можливість попередньої примірки та часткової оплати товарів із замовлення у відділенні «Нова Пошта». Якщо товар із замовлення не підійшов клієнту, можливе оформлення його повернення.

2. Кур'єрська адресна доставка

  • Вартість кур'єрської доставки товарів категорій одяг, взуття, аксесуари, дім, вагою до 10,00 кг, в середньому складає 90,00 грн, але може змінюватися згідно з тарифами перевізника.
  • Для отримання відправлення достатньо мати при собі оригінал паспорта громадянина України/закордонного паспорта.
  • За 30-60 хвилин до доставки кур'єр зателефонує Вам.

Терміни доставки

Терміни доставки в середньому складають 2-5 днів. Товари відправляються протягом 2-3 днів після замовлення. Якщо цей термін зміниться — менеджер надасть цю інформацію телефоном.

Отримання замовлення

  • Для отримання замовлення клієнту необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу. Дані отримувача повинні відповідати даним, зазначеним під час оформлення замовлення.
  • При отриманні замовлення необхідно обов'язково перевірити його цілісність, комплектність і зовнішній вигляд (відповідність замовленню, наявність дефектів).
  • У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектності замовлення, невідповідності товару замовленню необхідно відмовитися від його отримання, заповнивши заяву, вкладену в посилку, та зазначивши дефект (недолік).
  • Якщо під час отримання клієнт не перевірив замовлення у відділенні, а вирішив згодом повернути товар, посилаючись на його пошкодження, зовнішній дефект (пляма, відсутність ґудзика тощо), невідповідність замовлення чи неповну комплектність, «CHELIE» може відмовити у прийнятті повернення через неможливість встановити причину та момент виникнення пошкодження (некомплекту).
  • Якщо у клієнта виникнуть питання, можна звернутися до служби підтримки за детальною консультацією та допомогою.

Способи оплати замовлення

1. Онлайн-оплата карткою

  • Оплата приймається за допомогою сервісу Way for Pay.

2. Банківський переказ на рахунок

  • Комісія за переказ згідно з тарифами вашого банку.
  • Окремо оплачується вартість доставки під час отримання замовлення згідно з тарифами перевізника — Нова Пошта.

3. Оплата при доставці

  • Оплата виконується у відділенні Нової Пошти або кур'єру під час адресної доставки.
  • Оплата при доставці здійснюється за допомогою послуги «Зворотна доставка — грошовий переказ» Нової Пошти.
  • Згідно з тарифами перевізника, вартість послуги «Зворотна доставка — грошовий переказ» складає 2% від вартості замовлення.
  • Оформити замовлення з оплатою при доставці можливо тільки через месенджер. Оберіть товар на сайті та напишіть нам у зручний для Вас месенджер.